• Evidencia kompletnej správy nehnuteľnosti, správne rozdelenie a úpravy prevádzkových nákladov, správu a úpravu výšky záloh na služby.
• Fakturácia ako aj zaúčtovanie skutočných nákladov za poskytované služby so zistením preplatkov/nedoplatkov.
• Rozpočítanie nákladov energií a služieb pre nájomcov - predpis a evidencia.
• Príprava podkladov k uzavretiu nájomných zmlúv v oblasti služieb a energií.
• Spracovanie ročného vyúčtovania nákladov za energie a služby spojené zo správou a prenájmom nebytových priestorov v zmysle platnej legislatívy SR.
• Komunikácia s kontrolnými orgánmi v oblasti ekonomickej správy budov.
• Príprava podkladov pre emisné hlásenia budov „znečistenie životného prostredia,, kontrola prijatých faktúr za energie a služby.
• Odpadové hospodárstvo.
Pri ekonomickej správe budov zabezpečujeme všetky legislatívne povinnosti za vlastníka budovy tak, aby bol tento v maximálne možnej miere odbremenený od povinností. Zároveň sledujeme zmeny a novely v platnej legislatíve SR tak, aby boli tieto následne zapracované do nájomných zmlúv, riadneho ročného rozúčtovania energií a služieb a príprave predpisu služieb a energií.